God weekend

Idag var det jo meningen at vi skulle have haft regnvejr. Og så kan vi jo ikke bygge ;-). Og så har vi jo haft dagen fri. Men så er der jo lige det med at vejret har været glimrende hele dagen. Der må være en meterolog, vi kan sige tak til, et eller andet sted.
Vi har været ude ved Jimmy for at lave fuldstændig om i de tegninger vi har på den tilbygning vi gerne vil have lavet i den anden ende af huset. (Budgettet passede ikke med ønskerne, men sådan er det jo altid.)

Der sker stadig meget med Ronja. Hun har lært at sidde på hug i de sidste par dage. Hun siger stadig kun de samme ord som hun har kunnet, men det skal nok komme.

Vi har nydt vores fridag.

–Jesper

Dette indlæg blev udgivet i Ikke-kategoriseret. Bogmærk permalinket.