Sur røv…

Vi var oppe at skifte Ronja 2 gange i nat, og det har ikke været bedre meget i løbet af formiddagen.
Så vi har ringet til Rikke og sagt at vi ikke kommer til julefrokost. Det var bare ikke lige det vi havde planlagt og regnet med.

Ronja har dog fået det bedre i løbet af eftermiddagen, og vi har været i Randers Storcenter for at få ordnet de sidste julegaver.
Det var godt at det blev gjort.

Vi er klar til julen nu.

–Jesper

Dette indlæg blev udgivet i Ikke-kategoriseret. Bogmærk permalinket.