Så er vi kommet på den anden side af nytåret.
Godt nytår.
Vi var glade for at være hjemme ved Ronja, og ikke rigtigt lave noget de sidste par dage af juleferien. Vi havde vist alle sammen godt af det.
Vi er begyndt at ekselere i at bygge til. Huset passer godt nok til os nu, men vi kommer snart til at mangle nogle børneværelser. Palle har hjulpet os med at få de første tegninger på plads. Nu skal vi bare selv finde ud af hvordan vi mener tilbygningen skal færdiggøres.
Ronja er så småt begyndt at kopiere lyde. Den anden aften var der nogle ord i en sang som blev gentaget, og som hun kopierede. Det var sjovt at høre. Det eneste vi tror at hun forsøger at lære lige nu er dog bare “mam” (mad), “na, na, na” (nej, nej, nej), eller “ja, ja, ja” (ja, ja, ja).
Nytår var vi hjemme. (Ja, ja, vi er temmeligt kedelige.) Men vi havde det egentligt godt med at være hjemme.
—Jesper