Weekend

Så blev det endelig fredag. Vi sidder og ser film.
Ronja ligger og sover. Linda skal på arbejde imorgen lørdag, det er et foredrag med noget arbejde indlagt. Vi er begge to trætte af at hun skal afsted.
Ronja havde det ikke godt i onsdags. Det må have været en form for omgangssyge. Det virkede som om det var ovre igår, men vi holdt hende hjemme bare for at være sikre på at hun ikke smittede nogen af de andre børn.
Men fortset fra onsdag nat, og bortset fra at vi har haft travlt, så har det været en god uge.

— Jesper

Dette indlæg blev udgivet i Ikke-kategoriseret. Bogmærk permalinket.