Efterår

Det er blevet efterår. Vi har travlt nu. Linda og jeg er kommet igang med lidt motion hver især. Mandag og Onsdag er det meningen at Linda svømmer. Tirsdag og Fredag er det mig der løber. Torsdag går Linda til linedance (og iøvrigt er ungerne til gymnastik).

Så der er travlt. Men vi har det godt med det. Jeg tror faktisk at vi får lidt mere energi af at komme lidt ud.

Ronja er blevet en del mere “åbent mundet” end vi nogensinde har set hende før. Og det er godt, fordi for at år siden var hun meget “stille”.

Freya er blevet meget god til at skrive. Hun kan næsten alle de store bogstaver. Når hun skal skrive noget spørger hun hvordan man staver til “mormor” eller “Lasse”, og når man så staver det, skriver hun selv bogstaverne. Jeg tror ikke hun er kommet igang med at læse på samme måde, men det skal nok komme. Det er ikke noget vi skubber på for at fremskynde.

Anders vejer nu 9,5 kg. Han er lige blevet 7 mdr. Og han er begyndt at pludre. Vi er begyndt at kigge efter om han vil begynde at kravle, men der er ikke meget håb. Når der er noget han gerne vil have, men ikke kan nå, trækker han hellere i et tæppe, eller bruger en snor, for at få fat i det. Han gider ikke “bevæge sig ud efter det”. Det højeste han kan mande sig op til er at rulle om på maven, og tilbage igen.

Sommerhuset går lidt stille. Vi mangler at maleren bruger en god 8 dage på huset. Men det har taget nogle måneder nu. Jeg håber det vil hjælpe.

Der er ikke sket noget i kælderen endnu. Vi venter på håndværkerne, og på at bygningsingeniøren får færdiggjort rapporten.

-Jesper

Dette indlæg blev udgivet i Ikke-kategoriseret. Bogmærk permalinket.