Ronja synger meget i tiden. Den anden aften sang hun “Bogstavsangen” (a-b-c-d-e-f-…-æ-ø-å) fra ende til anden helt selv. Igår til Bongo, sang hun “Se den lille kattekilling” for dem alle sammen, da Anette Møs viste en plys kat. I øvrigt er det det hold hvor Nete også er med. Mormor var også med og Ronja var meget bestemt om hvad hun skulle lave (“Sid ned, Mormor”) :-). Men ellers var det Nete, Ronja, og mormor, der var sammen til Bongo.
Freya har været så gal her de sidste dage. Hun er nok ved at få tænder, og hun er nok ved at komme i en tidlig “trods alder” (hun er jo kun 1 år 3 mdr.). Hendes foretrukne legesager er bøger, og alt der kan stables. Hun kan også finde på at drille og løbe med nogle af Ronja’s ting. Eller hun kan finde på at løbe væk, hvis vi prøver at fange hende (f.eks. til tandbørstning).
-Jesper